okka Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 hejsan, kan nån fixa Hotring Racer till en cabriolet, typ en renault megane cabriolet. Bild finns här - . men blueprint får ni fixa själva! Jag är så kass på Zmodeler, därför frågar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 inte första bilen du vill att någon ska göra..har du vice city mod manager?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 nej, det är andra. Nej det har jag inte, vars kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Hemskt va du var förtjust i cabbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Testa att byta ut denna hotring.dff mot den som redan finns.. Jag har inte testat om den funkar i spelet och tänker inte göra det heller.. Hade bara inget att göra och ville leka lite i zmodeller.. Download:Hotring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 haha, jajemen! Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 testat den nu, snygg! men tyvärr så är den svartvit, där alla märken ska vara är det vitt, själva bilen är svart och innsidan är vit. Hur kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 gör en textur (osäker på stavningen) till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 haha, jajemen! Okej, tack Skicka ett screen till mig på hur den er ut IRG(In Real Game) så ska jag fixa till den med färgerna..(du får beståmma vilka.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts