minigun Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 hur tar man sej ut ur denna situation?? stängslet hindrar mig från att komma ut ur båten..jag sitter helt enkelt fast...jag var tvungen att skriva "icanttakeitanymore" http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/sitterfast.jpg och det här hoppet gör du inte om i första taget. .lägg också märke till att "R*" är klottrat på väggen... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/asg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Hehe snygga bilder. Den första bilden var rolig fast den andra är bättre. Han ser ju ut som superman upp-och-ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det där med båte har hänt för mig med! Men hur lyckades du med den andra bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) LoL2 LoL Redigerad 3 september, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 På tal om konstiga grejjer, de här hände idag: Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 På tal om konstiga grejjer, de här hände idag: Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt Lol, skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Det här slår ingen. När jag hade snott brandbilen så körde jag upp för trappan mot amunation mot och flög in i dörren. Där satt brandbilen fast med fören där inne och bakdelen snett upp iluften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Låt mig gissa du drunkade vid andra bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 berätta vad hände sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 och det här hoppet gör du inte om i första taget. .lägg också märke till att "R*" är klottrat på väggen... http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...upload7/asg.jpg Jag har gjort sådär många gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Var nånstans är den andar bilden tagen...är det verkligen i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Var nånstans är den andar bilden tagen...är det verkligen i VC? jaaa.. vet du inte vart det stället ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Var nånstans är den andar bilden tagen...är det verkligen i VC? Du vet där bron från golfbanan till andra ön slutar? Man kör lite fram och sen finns det stället till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Låt mig gissa du drunkade vid andra bilden? näe..det gjorde jag inte..borde jag gjort det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 På tal om konstiga grejjer, de här hände idag: Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt Det har hänt mig också! Hel skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts