Visa Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Det är bara så grymt!!!!! Över 500, ja ni hörde rätt, hela 500 bilar ska vara med i GT4, därbland Volvo och Saab! + 100 banor Där får man först nåt att göra! Det där ska jag F*n köpa, nå som vet när det kommer ? Ps. Vet att det finns nån tråd med diskussion om Gran Turismo fyra, men jag orkar inte börja böka med den. (alltid nån som blir sur) Redigerad 3 september, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 500 bilar?! Är du helt säker på det verkligen? Det låter lite mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 500 bilar?! Är du helt säker på det verkligen? Det låter lite mycket... Var väl 450 i GT2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kommer det till pc?? hoppas annars får jag damp på alla consoller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kommer det till pc?? hoppas annars får jag damp på alla consoller :'( hehe NEJ! GT är bara till PS, inget GT spel har ju dykt upp till PC! TOBBEH: Ja, om utvecklarna och Superplay ljuger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 lätt att jag ska ha det!!!!!! hur många procent har ni klarat på 3:an och hur många bilar har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 GT är bara till PS Kommer det inte till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 asså ja får fan damp på alla dom där jjävla konsollerna !! åå ja tänker fan inte köpa ett ps2 och sen så kommer ps3 så ska man ha det ! om det ska va bättrte grafik!! varför kan dom inte sälja dom där braiga spelen åt pc :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 asså ja får fan damp på alla dom där jjävla konsollerna !! åå ja tänker fan inte köpa ett ps2 och sen så kommer ps3 så ska man ha det ! om det ska va bättrte grafik!! varför kan dom inte sälja dom där braiga spelen åt pc :'( en ny PS2 kostar bara 599 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 en ny PS2 kostar bara 599 spänn Lite dyrare va? snarare 1600.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Nej, min kompis köpte det för 599 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 gt4 blir ett online spel också hoppas att volvo bilarna e snabba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Nej, min kompis köpte det för 599 Nytt PS2 för 599:- ? Då är det stulet.. Redigerad 6 september, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nytt PS2 för 599:- ? Då är det stulet.. SLUTA DISKUTERA PS2 PRISER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nej, min kompis köpte det för 599 Begagnat? man får aldrig ett nytt PS2 för 599:- AJa tillbaks till Topicen, Jag ser framemot Banan Canyon eller vad den heter, jag älskar rallymomenten i GT-Spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Det känns som att 500 bilar är för mycket. Lite svårt att göra alla bilar unika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Dom skrev ju i superplay att dom hade snackat me han som gör spelen o han sa att dom skulle försöka satsa på ett riktigt stort projekt denhär gången och börja om från början med allt. Inte återanvända saker tex grafiken som dom gjorde med ettan till tvåan o tvåan till trean. Och det ser helt klart ut som att dom lyckats!!! Sen ursäktar jag mig för o återgå till en ot men var hittade ni ett NYTT ps2 för 1600??! När GT4 kommer ska ja fanimej köpa ett PS2 bara för att GT4 kommit... Satt timmtals vid GT2 o spelade :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Gran Turismo 4. Det kommer förmodligen någon gång under 2004 (men kanske vid jul.) Det kommer att finnas över 500 bilar óch ca: 100 nya banor. Du kan gå in på www.GTplanet.net Där det finns ett forum som är jä***gt populärt med skit många bilder. Jag har själv spelat alla versionerna från GT1 till GT3 och klarat av dem. FAN vad jag länktar!!!! ni anar inte det!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts