siggge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Måndag: Idrott i skolan, styrketräning, hockey Tisdag: Hockey Onsdag: Idrott i skolan Torsdag: Hockey, fys Fredag: Idrott i skolan Lördag: 1-2 hockeymatcher Söndag: Ev. hockeymatch En vanlig vecka för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 har du uppehåll varanan vecka så är det ju en annan sak.. det sa du inte först ps: jag e inte klen ditt cp (:!!! hahaha!!! Ojdå Kalle, dig kan man visst rubba lätt! dåligt självförtroende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hahaha!!! Ojdå Kalle, dig kan man visst rubba lätt! dåligt självförtroende? bara dålig erfarenhet av kaxiga snorungar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Måndag: Idrott i skolan, styrketräning, hockey Tisdag: Hockey Onsdag: Idrott i skolan Torsdag: Hockey, fys Fredag: Idrott i skolan Lördag: 1-2 hockeymatcher Söndag: Ev. hockeymatch En vanlig vecka för mig.. Herregud! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Herregud! (:!!! Det är väl inte så farlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 hahaha!!! Ojdå Kalle, dig kan man visst rubba lätt! dåligt självförtroende? Dom är moderators på en hemsida, inte gud. Om jag hade sagt det där hade du inte reagerat ditt cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 bara dålig erfarenhet av kaxiga snorungar OK, då känner du dig själv inte så bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Dom är moderators på en hemsida, inte gud. Om jag hade sagt det där hade du inte reagerat ditt cp. schiiiiit! jag tycker bara inte att det äe speciellt trevligt att säga/hörs sådana saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 @ Tigern om du har en personlig tränare borde han veta att muskelfästen kan släppa på dig som är så ung och tränar så mycket med hantlar, och gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Spelar innebandy i Balrog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 @ Tigern om du har en personlig tränare borde han veta att muskelfästen kan släppa på dig som är så ung och tränar så mycket med hantlar, och gym. om du hade läst igenom alla inlägg ordentligt så hade du kunnat läsa att jag tar uppehåll lite då och då så att allting jämnar ut sig typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Har läst alla iofs. Så du menar att om du tar en veckas uppehåll ibland, så blir det som att du inte tränat, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jag spelar innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Har läst alla iofs. Så du menar att om du tar en veckas uppehåll ibland, så blir det som att du inte tränat, eller ? musklerna och hjärnan får helt enkelt vila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Måndag: Gympa i skolan (eventuellt matcher) Tisdag: Utomhus träning fotboll (eventuellt matcher) Onsdag: Gympa i skolan (eventuellt matcher) Torsdag: Löpträning med fotbollslaget i 1h 30min (eventuellt matcher) Fredag: inget... (eventuellt matcher) Lördag: inget... (eventuellt matcher) Söndag: Just nu är det inomhus men utomhus till våren (eventuellt matcher) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Man blir kortare än normalt om man tränar när man e så ung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Man blir kortare än normalt om man tränar när man e så ung Jopp, det e sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jopp, det e sant. hmm... det verkar inte funka på mig... jag är 1,83 och 14 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Enligt mina erfarenheter av styrketräning är 6 ggr/vecka alldelles för mycket. 3-4 ggr/vecka är maximalt. Tro mig, jag har lärt mig på idrottslektioner, träningsscheman mm. Även om du håller upp en vecka emellanåt blir det fel rytm. Det är bättre att träna mer regelbundet. Dessutom kan man bli utbränd. Förresten, hur hinner du träna varje dag? Med tanke på alla läxor etc? PS: Nu har jag utökat samlingen med en bänkpress! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Mån: Nada Tis: Nada Ons: Skolidrott, innebandy Tor: nada Fre: nada Lör: nada Sön: nada Inge vidare.. Jag känner att kroppen börjar få stryk.. Jag är hur stel och krasslig hela tiden.. Så jag funderar på att börja med lite träning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts