The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du är dessutom 89:a, vad fan gör du på ett gym. Själv kör jag med 4kilos hantlar tills jag dör varje gång innan jag duchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Det beror på vems kropp man snackar om, visa kroppar gillar att få mycket träning, andra inte... Vissa är lite klena! oavsett hur biffig du är så måste kroppen få vila upp sig nån da per vecka.. säger som kalleR.. vänta tills skadorna kommer! det lär inte va så kul att vara en halvdö guppe som knappt kan gå på dass själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Tränanr innebandy 3 gånger i veckan + 1 match. Sen så kör jag väll lite med hanteln när jag orkar och vill. Räker för mig, nöjd med min kropp när ja gick i 3an-4an så var jag en fett ecklig pojk. Men nu e jag stark och har muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Du stavar som om du fortfarande var där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 sjalv tranar ja karate =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag tränar innebandy varje Lördag,festligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag gorde nyss 20armhävningar, utan anledning, tänkte att jag borde röra på mig lite extra, så va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Spelar fotboll i ett kommunistiskt lag; Proletärens FF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 min motion är att: 1,lyfta på ena skinkan så att vackert doftande gaser kan bli fria från mitt inre 2,lyfta på 4-10 fingrar för att skriva på datan 3,sträcka armen för att klicka på musen 4,lyfta på benen jättemånga gånger för att gå på toa!!!!! knäck det era n00bs ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Tigern: om du tränar så mycket som du gör, lovar jag dig att det är för mycket. du kanske inte märker det nu, men vänta tills skadorna kommer. ps: kallar du mig klen? Jag vet också en hel del om träning, jag har en prsonlig tränare, (Tränar föör golfens skull) och vi har gjort en massa tester och prover m.m. och det är helt OK att jag tränar på det viset jag gör, men lite då och då har jag ett en-veckasuppehåll, just för att ballansera det hela! ps: ja, jag kallar dig klen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 1,lyfta på ena skinkan så att vackert doftande gaser kan bli fria från mitt inre Jag mår illa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag mår illa nu mm jo det luktar förjävligt men man känner en inre harmoni ..tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag vet också en hel del om träning, jag har en prsonlig tränare, (Tränar föör golfens skull) och vi har gjort en massa tester och prover m.m. och det är helt OK att jag tränar på det viset jag gör, men lite då och då har jag ett en-veckasuppehåll, just för att ballansera det hela! ps: ja, jag kallar dig klen! har du uppehåll varanan vecka så är det ju en annan sak.. det sa du inte först ps: jag e inte klen ditt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 har du uppehåll varanan vecka så är det ju en annan sak.. det sa du inte först ps: jag e inte klen ditt cp shit inte visste jag att kalle kunde bli så arg jaja tillbaka till on topic: jag tränar 3 gånger i veckan hockey + match vid varje träning har vi fys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) shit inte visste jag att kalle kunde bli så arg jaja tillbaka till on topic: jag tränar 3 gånger i veckan hockey + match vid varje träning har vi fys du skulle sett bråken förr i tiden skärpte mig lite sen jag blev mod Redigerad 13 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 du skulle sett bråken förr i tiden skärpte mig lite sen jag blev mod LOL men jag håller med mig, jag som går på hockey har fått mycket info om styrka och sånt. vi har ett rum med styrke saker i vår ishall. men man måste vara 15 år för att vara där inne och styrke träna så de är nog inte så bra för tigern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Jag har Gympa två grr i veckan sen har jag Badminton varje Söndag. På sommaren blir det mera då har jag en Go-cart att sköta om och köra sen cyklar jag ungefär en mil om dagen eller åtmintone 3 grr i veckan. Annars så gör jag ibland hemma 50 armhävningar, 50 situps och 50 rygglyft (med pauser) och lite andra benstyrkesaker. Redigerad 13 januari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 50 äkta armhävningar är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Ja.. Jag gör 50 riktiga armhävningar. 100 hantellyft på varje hand med 10 kg * 50 riktiga sittupps... .. och står på tummarna i 30 sekunder ** . Slå det ni om ni kan.. Sedan avslutar jag med att stå med raka knän och nå ner till golvet med händerna. Detta gör jag 5-7 ggr per vecka altså varje dag om jag hinner. * = 9.6 kg ** = jag har ovanligt kraftiga smörtummar och JA det är sannt. Redigerad 13 januari, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Gym (stryketräning) 0/1 ggr vecka * (1h - 1½h) Gym (spinning) 0/1 ggr vecka * (45min / 1h) Gym (spinning + stryketräning) ibland * (1½h - 2½h) Gympa 2ggr vecka i skolan * (1h x 2 = 2h) Annat 0-7 ggr vecka * (0h - 12h) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts