GTA_Erik Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag spelar tennis två gånger i veckan. Jag är inte så jättebra men det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 tränar 10 timmar i veckan, fys varje gång. typ 15-15 jag spelar pingis på elitnivå. Drog du upp en så gammal topic för att berätta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Arvid: fan du hann före mig Jag tränar fingrarna med tagentbordet och musen, tränar desutom benen när jag går på toa och när jag hämtar mer cola i kylskåprt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag tränar styrketräning 3 ggr i veckan minst och så cyklar jag till skolan (5km till skolan) och hem sedan (5km hem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag träner inte Fast jag går till skolan (varannan vecka är det typ 10m ) Kanske ska börja spriga, elller jag vet inte.. hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ja du, Det är nog Styrketräning, hinderbanor jogging och all sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 snart styrketräning varannan dag, springer i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Uhm... mitt "tränings schema" Sen vår/Sommaren/Tidig vinter: Cyklar till och från skolan (nån kilometer) och spelar fotboll med min kompis. Sen höst/Vinter/Tidig vår: Går hem från skolan, spelar street hockey med min kompis. Sen finns ju skoljumpan också. Jag funderar på att börja träna lite då jag är lat som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hehe ... träna och träna , jag springer , spelar bandy med mig själv när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 cyklar till å från skolan varje skoldag. styrketräna lite förut men det är jag lite trött på nu,, fick ju nårra sköna spel i julklapp så jag ägnar allt tid åt dom nu men ska börja styrketräna igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Har badminton 1 timme i veckan (lite, ska börja på en till tid också), "leker lite" med hantlar och gör lite situps och armhävningar. Cyklar ute på sommarn typ 1 timma om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Styrketränar 6 dagar i vckan på Gym! Och där hemma på morgonen å på kvällen varje dag. Brukar bli typ 50 x3 armhävningar, 75 x 2 situps, 50 x 2 upphopp, 35 x 3 med 8kg hantel på morgonen å kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Styrketränar 6 dagar i vckan på Gym! Och där hemma på morgonen å på kvällen varje dag. Brukar bli typ 50 x3 armhävningar, 75 x 2 situps, 50 x 2 upphopp, 35 x 3 med 8kg hantel på morgonen å kvällen. skulle vilja säga att du tränar aldeles för mycket! det är inte nyttigt för kropen att träna så mycket träna varannan dag i stället Redigerad 11 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) skulle vilja säga att du tränar aldeles för mycket! det är inte nyttigt för kropen att träna så mycket träna varannan dag i stellet mmm..det är inte bra! jag gör typ 15x5 på det mesta och har minst två vilodagar per vecka springer typ en halvmil varje måndag också, men inte nu på vintern.. det är för kalt.. få se.. -29 ute.. kör längdskidor på vintern istället, samma sträcka(tungt) Redigerad 11 januari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Måndag: Slapp dag Tisdag: Am Fotboll Onsdag: Slapp dag Torsdag:Tennis Fredag:brukar gämt Springa då Helg:Fritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag spelar i ett bowlinglag. Men de blir man inte så trött av...spelar mycket pingis, tennis (inte på vintern), och fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 skulle vilja säga att du tränar aldeles för mycket! det är inte nyttigt för kropen att träna så mycket träna varannan dag i stället Det beror på vems kropp man snackar om, visa kroppar gillar att få mycket träning, andra inte... Vissa är lite klena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Vissa är lite klena! Eller tjocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) /me började på nautilus i dag Tigern: om du tränar så mycket som du gör, lovar jag dig att det är för mycket. du kanske inte märker det nu, men vänta tills skadorna kommer. ps: kallar du mig klen? Redigerad 12 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts