the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jo det är sant och föresten står det 200 m = METER. JAg började med att lyfta den 50 ggr i början på sommarlovet Det var skitjobbigt och ökade på med 2 ggr för varje dag. 50 + 2x75 = 200. Det går ganska lätt men armhävningarna är det jobbigaste. Jag är 16 år också. Det kan ju vara ganska jobbigt för en 10 åring. Edit: Det går förståss lättare i min nya muterade form. (Se avatar) ok, trodde det stod 200km, men jag är inte 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) ok, trodde det stod 200km, men jag är inte 10 år Nä det var bara ett exempel. JAg kunde lika gärna ha skrivt 14 eller 15 år eller vad du nu är. Redigerad 4 september, 2003 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 tränar hockey 3 ggr i veckan plus 2 fys dagar med bara fys, och vi har fys kanske 1 och en halv timme. och sen har 30 min fys efter träningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 2 timmar i veckan tränar jag...idrott i skolan serru funderar på att gå ut å springa nu-.-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag har styrkretränat i fem år, är ganska biffig! Väger runt 100 pannor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag har styrkretränat i fem år, är ganska biffig! Väger runt 100 pannor wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) Jag går i fotboll. vi vann med 7-2 tror jag hade träning idag.edit:jag går i bandy okså Redigerad 6 september, 2003 av gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 jo förresten...för nåra år sen så sluta ja spela fotboll...vill ni veta varför? jo för att fotbolls tränaren tyckte att ja hade för dåligt kondis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Går på fotboll. Lyfter 5 kilos hantlar varje dag, hur många jag gör varje gång varierar. Sen så går jag och simmar 2 gånger i veckan, är inte 15 ännu, så jag styrketränar ej. Kan inte springa om det inte har med en boll att göra. Ligger nåt i mitt psyke, utan att det har med bollar att göra går bara inte, blir trött efter 10 meter... men med boll kan jag springa 2 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Är du bra på fotboll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Förstör fingrarna vid tangentbordet ca 12 timmar om dagen, och använder mina armar när jag bläddrar i litteratur (serier) på toaletten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Går på fotboll. Lyfter 5 kilos hantlar varje dag, hur många jag gör varje gång varierar. Sen så går jag och simmar 2 gånger i veckan, är inte 15 ännu, så jag styrketränar ej. Kan inte springa om det inte har med en boll att göra. Ligger nåt i mitt psyke, utan att det har med bollar att göra går bara inte, blir trött efter 10 meter... men med boll kan jag springa 2 mil Vaddå inte 15 så jag styrke tränar inte? Jag är 13 och tränar lite så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Foo=http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/foo.jpg =P jäääää för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Foo=http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/foo.jpg =P jäääää för dig Nää det där är Jag inte Foo. Foo är min muterade form. Den är föresten tagen utanför kungliga slottet i Stockholm. och så har jag tagit bort märket på kepsen Redigerad 5 september, 2003 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Spelar tennis 1 gång i veckan (2timmar hårt). Annars springer jag minst 3ggr vecka plus att jag ska börja på gym snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nää det där är Jag inte Foo. Foo är min muterade form. Den är föresten tagen utanför kungliga slottet i Stockholm. och så har jag tagit bort märket på kepsen Va var det för märke på kepsen då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Vaddå inte 15 så jag styrke tränar inte? Jag är 13 och tränar lite så där Men... gud. Orka diskutera med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 tränar 10 timmar i veckan, fys varje gång. typ 15-15 jag spelar pingis på elitnivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts