jontemad Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag kör med AMD ATHLON THOROUGHBRED som tyvärr bara har 266 fsb i hastighet.Men det gör inget för jag tror den kommer klara sig ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 När du köper nytt så tycker jag du borde köpa en Pentium 4! (Intel, alltså! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Var kan man hitta en billig dator med Pentium 4 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Var kan man hitta en billig dator med Pentium 4 då? Definiera "billig"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 hehe.. käp en intel.... kolla HÄR! vad som händer om man tar bort fläkten från en amd/intel.. föredrar intel.. (högerklicka, spara mål som... måste ha DivX för att kunna spela upp!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Hahaha f*n va fort amd brändes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 hehe.. käp en intel.... kolla HÄR! vad som händer om man tar bort fläkten från en amd/intel.. föredrar intel.. (högerklicka, spara mål som... måste ha DivX för att kunna spela upp!) Varför ska man ta bort fläckten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Intel Inside Pentium 4 är bäst själv köpte man en för 3000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 AMD Athlon Processorn hade dem ju bränt lite innan~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Man får mer för pengarna om man köper en AMD-processor, men Intels processorer håller högre kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Varför ska man ta bort fläckten? om den skulle sluta fungera... gå sönder.. nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 AMD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Varför ska man ta bort fläckten? Den kan ju gå sönder.... Intel Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Amd lätt , visst de e lite varma. Men med nu för tiden finns en inbyggd funktion på de mesta moderkort som stänger av processorn när den når för hög värme , om ingen visste det då vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 AMD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag har svårt att bestämma mig om det hehe, det beror helt enkelt på vad man använder datorn till. Om du t.ex. sitter och modellerar 3D modells och sånt i 3Ds Max eller Gmax eller nåt liknande (vilket 3d modellerings program som helst egentligen.) så blir det lätt bättre med en Intel Pentium 4 p.g.a med dem kan du få fram jätte bra morphing och jätte härliga detaljer på dina 3D föremål och spelkaraktärer m.m. Därefter om du är en hcg (hardcore gamer) så föreslår JAG i alla fall ett AMD kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts