Jump to content

GTA3:Vice City

LoneWolF
 Share

Vad heter VC?  

133 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 year later...

Lonewolf du kan bara hålla keften .... det går att bränna dvd skivor med vanlig brännare... eller rättare sagt GICK.... det var en kille som codade om skiten så att man kunde bränna dvd skivor med vanlig brännare.. men han blev ju stämd som helvete!

och så var det så att det var inte 1000gigabyte/s ... utan det var 1000KB/sek...

och jag har inte sagt att R* har fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lonewolf du kan bara hålla keften .... det går att bränna dvd skivor med vanlig brännare... eller rättare sagt GICK.... det var en kille som codade om skiten så att man kunde bränna dvd skivor med vanlig brännare.. men han blev ju stämd som helvete!

och så var det så att det var inte 1000gigabyte/s ... utan det var 1000KB/sek...

Vad fan vimsar du om? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför drar du upp en ett år gammal tråd för? Har du blivit sjuk eller? (Mentalt), då syftar jag på att dvd brännare inte har något med denna topic att göra.. ^_^

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna poll kanske verkar vara den onödigaste i gtasajtens historia (så är dock inte fallet..). Jo, det är så att min kompis (som kallar sig Noxzist) försöker övertyga mig om att R* har "fel" och/eller "ljuger" om VC´s titel. Han "vet" att Grand Theft Auto: Vice City heter GTA3ViceCity .Iallafall så kanske denna poll övertygar honom.

Ja, då får jag väl säga välkommen till gtasajtens forum också, Noxzist...för du har registrerat dig nu va?

Din kompis är en mytoman och kommer med felaktig info!

slå din kompis! >_<

Redigerad av Richard_I
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zorg, försök du att banka lite vett i skallen på han, men det klarar du ej! (han e 20 år och är STARK!)

Det e jag som e Noxzist, men vet inte om ni har övertygat mig >_< !

allt som LoneWolf säget är inte sant i prinsip >_< !

allt som Grötmannen säger är sant....

det heter GTA: Vice city det är en uppföljare och endast expansioner begåvas med föregångarens namn :) (eftersom du inte måste ha gta3 för att spela VC).

are we clear?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol @ lonewolf lite skillnad på 1000 gig å 1000 kb? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det går att bränna dvd skivor med vanlig brännare... eller rättare sagt GICK.... det var en kille som codade om skiten så att man kunde bränna dvd skivor med vanlig brännare.. men han blev ju stämd som helvete!

Hah! Årets bullshit!

Årets sämsta bortförklaring. Vad skulle vara så speciellt med 1000kB/s?

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah! Årets bullshit!

Årets sämsta bortförklaring. Vad skulle vara så speciellt med 1000kB/s?

Det är inte allså tjurbajs ditt jävla pucko. Och det där var faktiskt ingen bortförklaring... det var faktiskt ett missförstånd, så att LONeWOLf skrev att det var byte istället för KB :rolleyes:

och du... blir du kåt av att säga "året" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor