Pvt. Jackson Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag undrar var man kan hitta helikoptrar och flygplan nånstans. Jag får f*n damp snart eftersom jag kutade runt på flygplatsen i fyrahundra timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pvt. Jackson Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 joakimnestor kartan är fel stavat skimmer inte skinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Vet, har inte ändrat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 joakimnestor kartan är fel stavat skimmer inte skinner Plus att det finns en till Sparrow vid Little Haiti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Militär helecoptern finns utan att man har tagit alla HP i Armebasen det är bara den i Ocean Beach som man måste ha 100HP: s för att få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nää ! ! ! du måste klara av alla uppdrag isåfall för o få EN av dom (den vid millitärbasen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nää ! ! ! du måste klara av alla uppdrag isåfall för o få EN av dom (den vid millitärbasen) Ok du har rätt. kom inte ihåg att jag varvat det innan jag ens tängte på att erövra den... men dock så behöver man inte ha alla Hidden Packages för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 nej man ska klara keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 nej man ska klara keep your friends close Han skrev ju det! du måste klara av alla uppdrag isåfall för o få EN av dom (den vid millitärbasen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts