Urachez Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 270 Mbit/s är ju så mycket, Universitetet i Umeå har 2.5Gbit/s (men då är ju det ett antal folk som delar på det också)! Om nå't år så ska dom få 7Gbit/s . Se'n har jag hört att BoStream ska ha nå't nytt 1Gbit/s lina också. Om det stämmer vet jag inte. Morsan jobbar på Universitet om ni inte skulle tro på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 lund universitet har ju 750-800 mb/s (delat på alla studenter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 men det är ju inte företag/skolor som e intressant i det här fallet, utan privatpersons uppkopplingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 k.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts