SuXx Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Funderar på att skaffa ny uppkoppling! Och jag behöver veta vilket som är den allra snabbaste uppkopplingen! Pris spelar ingen roll. Vilket är det snabbaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 tror de é Scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ok, har redan kollat det.. Men jag bor för långt bort från en telestation. Finns det inget som är 100 mbit/s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Ok, har redan kollat det.. Men jag bor för långt bort från en telestation. Finns det inget som är 100 mbit/s? jo men då måste nästan alla som bör där gå med på det och det kostar några milijoner att dra ledningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 man ska kunna skaffa radio uppkoppling, vet inte om det är snabbast men det har hört att det ska va upp emot 70/mbit per sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 BBB duger fint.. 10mb/sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 BBB duger fint.. 10mb/sek Jo, de funkar perfekt Sen é de 10 mbit/s, inte 10mb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag tittade i en PC för Alla och kollade igenom deras bredbandsguide. (Brukar inte läsa PC för Alla, tycker att Datormagazin är mycket bättre!) Där såg jag ett bredband som var på 270 mbit/s! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Jag tittade i en PC för Alla och kollade igenom deras bredbandsguide. (Brukar inte läsa PC för Alla, tycker att Datormagazin är mycket bättre!) Där såg jag ett bredband som var på 270 mbit/s! tvåh-hu-hu... tvåhundrasjuttio mbit/s!??? Det var som fan Redigerad 3 september, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ..drömmer** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Så, nu har jag gjort er glada! Så nu måste jag ställa allt till rätta och göra er ledsna! Det verkar som om det företaget har gått i konkurs. Det var ett nummer som var några månader gammalt, i nyare nummer så finns det företaget inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det verkar som om det företaget har gått i konkurs. Det var ett nummer som var några månader gammalt, i nyare nummer så finns det företaget inte med. Det behöver inte betyda att de gått i konkurs. Fast det är ju möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 270 mbit har man inte dra nytta av ändå Btw, gissa vad jag hittade i brevlådan idag Klicka. Vi tackade ja så om vi har tur får vi det! Otur bara att man är bunden till Telia ADSL i 8 månader till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Sunet har ju 100 mbps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Skulel int BBB utöka till 100 mbit/s? men bostream scream e vdsl, det tappar fart snabbt som f*n så ska du ha det bo nära telesationen! Redigerad 4 september, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Men jag bodde typ 1600 meter från närmsta telestation (bor längst ut på Östermalm)... As störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Men jag bodde typ 1600 meter från närmsta telestation (bor längst ut på Östermalm)... As störigt Det är ju nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nej, för t ex Scream måste man bo inom 300 meter! Så det går inte... Men vi behöver ett bra bredband för vi är 8 st som använder det, i hela våningen. Jag har själv 3 uttag i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Nej, för t ex Scream måste man bo inom 300 meter! Så det går inte... Men vi behöver ett bra bredband för vi är 8 st som använder det, i hela våningen. Jag har själv 3 uttag i mitt rum man måste inte alls bo 300 meter ifrån men för att ha hastigheter upp mot 26 Mbit/s måste man bo så nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag ringde och snacka med dom.. Och jag bodde för långt bort! Jag skulle bara få typ 8 mbit/s Downstream och 1 mbit/s upstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts