Dmitrii Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det är F2 man ska trycka... hehe fan så noob är ja ju inte så att ja inet ens vet hur ja kommer in i bios i min egen dator... men tack endå .... tror dock inte det är processorn eftersom spelet kraschar på exakt samma ställen, även om jag lirar 10 min eller 1 min. Dessutom har ja sänkt grafiken i bott så att det inte ska kräva så mycket... kraschar endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 äh, en ren ominstall av spelet är det som gäller vrkar det som, eller ominstallera ditt OS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dmitrii Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Att installera om spelt var typ det första jag testade.... har nu gjort det kanske 5 gånger sammanlag om man räknar med alla exemplar ja testat.... Har ju dock inte installerat om OS men det orkar ja fan inte, har en del grejjer jag vill ha kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (tips) Dimitrii: ladda hem particion manedge (tror inte det stavas så ngn annan vet nog hur..) dela upp hårddisken, går utan att formatera med det programmet, lägg över de file du vill ha kvar på den andra disken. eller om du har en annan hd så lägg det på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts