Karatemorfar Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Battlefield 1982 GTA ??? *Nästan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 pfft gammalt och det är rätt tråkigt sen är det inte ett piss som GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 de e ju inte alls tråkigt!! de e ju skit kul o meja ner fienden på discot med en shot gun!!!! fast de va gammalt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 highway är den bästa banan men det fanns inte mycket kul i det ska vi ta en match på det gurgel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kanske men kan du köra jet:sen?? kan ej komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det liknar fan inte GTA Men det är grymmt kul, i alla fall alla moddar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kanske men kan du köra jet:sen?? kan ej komma in. ja, du måste vara på taket ovanför planet för att komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Det liknar fan inte GTA Men det är grymmt kul, i alla fall alla moddar till det alla moddar till battlefield interstate 1982?? lr till battlefield??? du menar till Bf va?? @Tyrone k ska testa de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 alla moddar till battlefield interstate 1982?? lr till battlefield??? du menar till Bf va?? @Tyrone k ska testa de nu fattar inte vad du menar men jag förstår orden men iaf jag tror du undrar om det är så på alla mods till BF eller något iaf det är bara på jetplanen på BF-IS82 du behöver stå på hangaret ovanför jetplanet för att komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 asså ja quote joakim. han sa att alla moddar e kul ti de så ja undra om moodar till BF-IS82 eller till vanliga emn han mena nog vanliga . men tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Den funkar ju inte! :'( Jag har laddat ner modden, men när jag försöker ladda en bana så stängs bara spelet ner efter några sekunder! Någon som har en aning om vad som kan vara fel? EDIT: Ska prova patchen och se om den funkar... Redigerad 3 september, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Den funkar ju inte! :'( Jag har laddat ner modden, men när jag försöker ladda en bana så stängs bara spelet ner efter några sekunder! Någon som har en aning om vad som kan vara fel? har du 1.2? du måste ha nya bf patchen 1.45 och ha BF-IS82 1.1full och 1.2patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 har du 1.2? du måste ha nya bf patchen 1.45 och ha BF-IS82 1.1full och 1.2patchen Såg precis att det fanns en patch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nä! :'( Jag har BF 1.45 och Interstate 1.2 men det funkar ändå inte! När banan laddas så stängs bara spelet av och det spelas upp ett sånt där varnings-ljud från Windows... (Fast det kommer inte upp något felmeddelande, det bara kommer ett sånt ljud.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kan nån skicka...frö det går inte å tanka det där? TobbeH my friend? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 kan nån skicka...frö det går inte å tanka det där? TobbeH my friend? =P Orkar inte skicka 200 mb... FileFront funkade för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 TobbeH hade du IS82 1.1 instalerat innan du patchade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 TobbeH hade du IS82 1.1 instalerat innan du patchade det? Vad är "IS82 1.1"? Är det första versionen av modden Interstate eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Är det en mod till BF1942 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Är det en mod till BF1942 ? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts