Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 tror ni på det dära spelet...... man har ett glas o så värmer man upp det o viskar en fråga IN i glaset o ställer sedan ner glaset på ett papper me alla bokstäver på a-ö + alla siffror o sen sätter alla (som e med o spela) fingret på o sen kommer glaset gå o svara på din fråga jag tror på det...det har faktiskt hänt en del udda saker när jag har spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 o så säjs det att alla som sitter o spelar det måste tro på det annars funkar det inte... o sen fins det lite grejer oxå som man inte får fråga som t.ex en grej är att om du har sagt till nån kompis eller nått o komma hem till dig...så frågar du "anden" när din kompis kommer då kommer din kompis DÖ på vägen hem till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Vad är det här för spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ett "sälskapsspel" som dom kallas asså inge dataspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Vad är det här för spel ??? Du vet när man sätter ett ljus i ett glas och så frågar man frågor och så. Jag har aldrig provat själv men min teori är att det bildas varm luft som lyfter glaset, och sen är det säkert nån som styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Vart får man tag på det här ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 det är typ gör det själv annars finns en lyx variant för 300kr på BR leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Tror inte på det Det är typ som GTA3_freak säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 nej tror inte på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 nej tror inte det, inte de på br i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 nej...det tror ja inte på...det har säkert med nåt å göra...vilket glass man har...eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Aldrig kört anden i glaset? tss hädare! Nu skulle Kim varit här! Klart man tror på det övernaturliga(Även om jag inte tror på den gången anden svarade att min syrra hade snott Kims kalsonger...dahh) Redigerad 3 september, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ehm men jag spelade det me 2 killar en gång O DÅ BLUNDADE ALLA o så tittade en annan på o sa va det vart för bokstäver O DET STÄMDE EN GÅNG hur läskigt som helst ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nej verkligen inte, anden i glaset är bara skrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nej verkligen inte, anden i glaset är bara skrock. Kunde inte uttalat mig bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 GTA3_frek har mer än rätt, fattar ni inte att den varma luften kommer ut och så är det någon som styr hela tiden eller så har man bara tur att den kommer dit man vill att den ska komma!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Jag har hört av en kompis att när han spela Anden i glaset så kom det upp nån konstig varelse ur golvet... jag tror han va hög Tror faktiskt inte på sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Jag har hört av en kompis att när han spela Anden i glaset så kom det upp nån konstig varelse ur golvet... jag tror han va hög Haha lol! Knepigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 vi har ett ouja-bord hemma och då är detr ingen som ska hålla och då rör sig faktiskt pilen (det är en träpil med ett hål) så jag tror iaf på ouija bordet men på anden i glaset kan det vara en annan story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts