minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Sök ort ? Eller bostadsområdets namn, om man bor i ett sånt. Jag skrev Alhem och kom till Alhemskyrkan och letade mig till mitt hus därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag bor i Hallsberg, ligger ca 3 mil söder om Örebro. Jag har en bild också, råkade dock spara i GIF :"> . Jag har ringat in området jag bor i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 den där lantmäteriet var ju jättedålig man fattar ju inte ens vart man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Här bor jag i malmö oj glömde sätta ut huset men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 den där lantmäteriet var ju jättedålig man fattar ju inte ens vart man är Man måste ha lite skillz vettu Nae, men om man ska kolla satellitbilderna kan de ju vara lättast att zooma ut och sen jämföra med en karta så kan man lättare se. Här bor jag btw. I Värnamo, Småland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Stellhell: Vi har släktingar som bor där! I vita lägenheter nedanför den butiken. minns inte så bra då jag inte varit där på x antal år! :'( Hultenius: Jag vet var det finns tillräckligt med kabel efter att dem för 1månad sedan grävt adsl/bredband hit! Ska du köpa lite på postförskott månne!? Själv bor jag i ett samhälle mellan Jönköping, växjö, värnamo, nässjö och vetlanda! Vrigstad kallas det! Det ligger i centrala småland! Bor i närheten av en å som svämmade över i år!(se bild i nästa post nedan...) Den är normalt 2.5-3m bred men då var den 100m om inte mer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Här kommer den andra bilden: Sorry för ot'n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 jaha enligt den där korkade kartan ska jag bo mitt i antarktis. nä men det blir bara en vit ruta med ett litet rött kryss uppe i vänstra hörnet. vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 nacka strand->nacka->stockholm bor jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 nacka strand->nacka->stockholm bor jag i Brukar man inte skriva "Stockholm -> Nacka -> Nacka Strand" isf? Känner en snubbe i Nacka, eller, kände rättare sagt, var 5 år sen jag såg honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Sthml/Hpda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Lantmäteriet var ju jättebra. Jag fick tilloch med fram min farfars gamla hus mitt i Skogen. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Stellhell: Vi har släktingar som bor där! I vita lägenheter nedanför den butiken. minns inte så bra då jag inte varit där på x antal år! :'( Shit coolt asså!! Vad heter dom? jag sätter 100spänn på att jag vet vilka det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Sverige => Uppland => Täby http://vigge.starbase.se/temp/huset.jpg bilden ovanför verkar vara tagen för ett tag sen, eftersom jag flyttade in för 1,5 år sen, och jag bor inte i en liten skog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag bor i Arvidsjaur ca 16 mil från Luleå Har gjort en fyrkant runt huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Sverige => Uppland => Täby http://vigge.starbase.se/temp/huset.jpg bilden ovanför verkar vara tagen för ett tag sen, eftersom jag flyttade in för 1,5 år sen, och jag bor inte i en liten skog WOW vigge jag har släktingar där!! finns det nån skit brant väg som svänger vänster å sen ner på en fotbolls plan i närheten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 En död stad i södra dalarna (6 mil från falun, 4,5 mil från borlänge ) Ludvika? Stdaen som alltid kommer försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Stellan: Thorsson heter de! ÅKervägen 13 för övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Sverige => Uppland => Täby http://vigge.starbase.se/temp/huset.jpg bilden ovanför verkar vara tagen för ett tag sen, eftersom jag flyttade in för 1,5 år sen, och jag bor inte i en liten skog Hmm... bor du långt ifrån Täby Centrum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Add3: finns måna branta backar och fotbollsplaner, vet inte vilken av dem du menar Topp3: Hmm, vad ska man säga, jag bor vid rösjön, gränsen till vänster om mig på kartan är där Rösjön ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts