Mr Mister Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Via pixas Men hur kopierar man bilden från Lantmäteriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 screenshot sen inte på paint klipp lite sen in på piaxas ....ta dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 screenshot sen inte på paint klipp lite sen in på piaxas ....ta dan Skulle du kunna förklara lite närmare hur man gör? Gärna lite tydligare, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 trcyk prinscrn sen öppnar du paint trcker ctrl-v eller höger klicka -kopiera in torr ja eller klistra ine Sen klipper du ut din kart bit....å ta bort resten så sprar du den.....tankar upp på pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 trcyk prinscrn sen öppnar du paint trcker ctrl-v eller höger klicka -kopiera in torr ja eller klistra ine Sen klipper du ut din kart bit....å ta bort resten så sprar du den.....tankar upp på pixas Vad är prinscrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 den som man tar bilder med...sitter ovanf för piltangenterna högst upp av tangent borde skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/Mitt_hus_2.gif Fasseröd, Uddevalla, Bohuslän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Skellefteå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 västerbotten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 StellHell....Fagerhult...då kanske du känner till Baskarp...lugger jätte-nära...vi har sommarhus där.. Men jag bor i Hallunda i Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/ostrabo.gif Östrabo-gymnasiet. Min skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) För min skola: www.gulasidorna.se Sen: Karta och vägbeskrivning (typ) Sen: Tegnerlunden 5 Där är min skola!! Enskila Gymnasium (EG) Min Skola! Bmp.. Förlåt Redigerad 3 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/Hus.jpg I den röda inrigningen är min trädgård. Den gula fyrkanten är mitt hus. De gröna fyrkanterna är mina grannar. Den blåa fyrkanten är min kompis hus Den gula ifyllda fyrkanten är jag Den röda ifyllda fyrkanten är min blivande bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/Blommelundsv..jpg I det markerade hyreshuset bor jag, kan ni uppfatta den röda lilla markeringen i kvadraten så kan ni se var jag sitter just nu... Det här är en bild från Upplands Väsby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Malmö, Skåne Den översta bilden är där jag bor. Och på den understa är min skola.. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/malmoestaud.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Lite skumt att placera en skola 50meter från en hamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 StellHell....Fagerhult...då kanske du känner till Baskarp...lugger jätte-nära...vi har sommarhus där.. Men jag bor i Hallunda i Stockholm... Klart jag vet vad barskarp är..!! Vart har ni sommarhuset då? Så man kan komma o terrorisera er nästa sommar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Klart jag vet vad barskarp är..!! Vart har ni sommarhuset då? Så man kan komma o terrorisera er nästa sommar!! Han kan ju visa på Lantmäteriet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jag bor i oravais det är är min grannes hall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) Drar upp denna topic igen för jag tycker att den var rolig. Här är bild på mitt hus: Redigerad 1 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts