Jocken Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) Så, lite kul att veta var alla nya medlemar bor. Det finns ju många "Alla från..." och "Någon från..." trådar, men det kan ju istället diskuteras här! Fick inte med alla stora städer, men dom flesta. Annars kan ni ju skriva nedan Redigerad 2 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Dövcentrum Örebro här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag bor i Ängelholm.....fett va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 skarpnäck stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Bor nära Stockholm(20-25 min ifrån) Bor i Handen En bild också som jag tog med Lantmateriet http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/Bild.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Upplands Väsby, tre mil norr om Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Lindö, 5 km från Norrköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Falun Dalarna Liksom 2 andra här om inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 (redigerad) annars säger man var bor du det e nåt fel i stockholmskan att säga vart e du och var ska du gå! på riktigt svenska säger man var är du, vart ska du gå.. har lektion om hur man ska prata svenska Redigerad 2 september, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Lantmateriet Väldig grym sida Coolt o kolla in var man bor Coolt o se saker (globen t.ex) i sthlm man känner igen, man ser ju bättre också eftersom de é färg och närmare zoom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 http://www.home.no/nukemania/har.PNG där bor jag! den röda pricken e där jag sitter hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Grankulla ,Finland jag hittade ingen sån sär snygg karta, men jag ska söka upp en... (Grankulla är några km från huvudstaden, Helsingfors) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 http://www.home.no/nukemania/har.PNG där bor jag! den röda pricken e där jag sitter hela dagarna Vid datorn? (vad annnars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Själv bor man i Tumba i Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Falun Dalarna Liksom 2 andra här om inte mer Vem är den tredje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag bor i Farsta i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag bor i sollentuna i stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Jag bor i Farsta i Stockholm På Larsbodavägen? (Har en släkting som bor där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 På Larsbodavägen? (Har en släkting som bor där) Har du? Men, nej jag bor inte där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Vårat hus är nybyggt, så det fanns ej med på den där satelitbilds-sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts