Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Det var ju ett skämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Det var ju ett skämt!! Ja det fattade jag det som. Väldigt många som är griniga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag tycker de va roligt!!! Är de nån av er som har ritat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 f*n vad långsökt, ingen går ju på det där. Det var inte meningen heller!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Det var inte meningen heller!!!! Det förstod jag men OM kartan inte hade varit ett skämt utan ett verk av någon som försökte luras så hade det varit väldigt långsökt. Ja det fattade jag det som. Väldigt många som är griniga. Om du uppfattade min kommentar till kartan som om jag var grinig så har du fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det förstod jag men OM kartan inte hade varit ett skämt utan ett verk av någon som försökte luras så hade det varit väldigt långsökt. Om du uppfattade min kommentar till kartan som om jag var grinig så har du fel! Förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Kartan va fin fin!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 som alla har skrivit i början så har ni ju sagt att det bara är dom största vägarna med, men ni har ju bara "trott" det... men om ni tittar på kartan nere i högra hörnet så kan ni ju se vad det står och det blir det confirmed att det e så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 som alla har skrivit i början så har ni ju sagt att det bara är dom största vägarna med, men ni har ju bara "trott" det... men om ni tittar på kartan nere i högra hörnet så kan ni ju se vad det står och det blir det confirmed att det e så Håller med till 100%!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts