Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 det var så här jag menade: om amn har fastnat i spelet och e ivrig på att testa helekopter så kan man ju använda fusk jag ser inget fel i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men det gör jag Roliga fusk kan man göra men inga vapen fusk eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Inga fusk!! Om man kollar på skärmsläckaren så står de att alla öar är upplåsta när man börjar!! Men de är väl från nån tidning, som dom som sa att de fanns zombies i VC!! Jag tror att R* har hittat på nåt som ingen har väntat sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men det gör jag Roliga fusk kan man göra men inga vapen fusk eller nåt du får tycka som du vill. och jag får tycka som jag vill """"""""""""""""""""""""""""THATS THE DEAL HONY"""""""""""""""""""""" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 du får tycka som du vill. och jag får tycka som jag vill """"""""""""""""""""""""""""HONY"""""""""""""""""""""" Eh va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Clear with the deal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 vi återgår till karta snacket! Bilden verkar ju helfel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 För att se hur stort VC är så kan man kolla på bro bilden http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild.../inoff/gs_7.jpg Sen kollar man på kartan, den längsta bron ser inte så lång ut på kartan. Och titta hur låbgt man kan se nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 denna bild e tagen i slutet av bron där det står leaf links...Leaf links Ska försöka hitta mer så man kan lista ut *EDIT DENNA BILD E OCKSÅ TAGEN VID LEAF LINKS bara bilder därLeaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Den andra bilden måste väl vara en annan eller så har dom tagit kort nästan i slutet, för om du kollar på den första bilden så ser man hur lång den är!! De ska bli ruskigt kul att bli jagad av snuten på mc över alla broar och sånt!! Leaf Links är ju en golfbana!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja jag sade bara det för man ska veta vilken bro jag menar. båda bilderna e samma bro för att vägen svängs lite på båda i slutet och på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Men om du jämför min bild och din första, titta på mitten "räcket" eller refugen så är dom anorlunda!! Ska bli kul att köra upp med en HD och spreja med Rugar på golfkärringar (spelar själv golf så jag säger inte snobbar ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Polisen borde väll också ha mc?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De kanske dom har!! Den skulle vara rolig att köra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja sno en Polis mc och dra iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 vad kul det skulle vara att köra mc och bli jagad av en mc-snut!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Och slänga sig över till hans motorcykel (Har ni sett unika hopp sen film 1 f**n vad snyggt när han landar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag är ledsen(Eller glad)allihopa rockstar har precis offentligjort sitt kart byte här är den karta som kommer användas i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 hehe den va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag är ledsen(Eller glad)allihopa rockstar har precis offentligjort sitt kart byte här är den karta som kommer användas i spelet f*n vad långsökt, ingen går ju på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts