_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja håller me tycker man ska jobba sig fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Flygplan, helikoptrar och sånt ska inte vara tillgängliga från början, i GTA3 var dodon ett av målen jag hade för att göra alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hoppas du att de är så eller?? Jag tror man börjar på flygplatsen om inte flygplatsen är låst från böörjan och vid nåt uppdrag så låser man upp den!! De är ju synd om man får börja med hela VC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja det e synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Men jag skulle tro att de blir som i GTA 3!! För R* är ganska påhittiga!! Men om man börjar med hela blir jag ledsen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag med blir besviken men tror nog att det blir uppdelat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Tror jag me!! Dom har ju hållit i stort sätt allt hemligt så jag skulle inte bli förvånad om de inte är hela kartan dom har lagt ut, för om man tittar på den slutar Downton väldigt konstigt, de ska vara mer till vänster tippar jag på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 ja... tror nog det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 För om du tittar på bilar på gtasajten så visar dom upp 23st av 100!! Och om man räknar dom på vicecity.com så är de oxå runt 23st!! Dom hååler säkert inne med en massa roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hoppas det kommer någon monster truck! Och ett air force one och jumboJet (Har ni sett bilden på M:C`N med eld flammor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 F*an vad jag längtar till VC-PC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 När ungefär ska det släppas på PC`N? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Förbanade flood control!! Nä, har inte sett den bilden!! Tror dom har gjort ganska många mc-fordon!! Kanske en långtradare (kommer inte på vad den heter nåt med Line, iaf en sån med släp), man ska ju kunna ÅKA taxi och buss!! Hoppas iaf bussen har bättre styrning än Coach i GTA 3, de går inte att undkomma att den går sönder i svängar!! GTA 3 kom ju typ ett halv år efter PS2-versionen så bli inte förvånade om de tar lika lång tid!! The Getaway kommer iaf inte till PC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 om man inte orkar gjöra alla uppdragen och vill testa hellekopter så får man väll fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ehhh RESPECT IS EVERYTHING! man ska inte fuska förenns man har varvat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Håller helt klart med MadeMan, varför köpa ett spel om du inte orkar varva de på egen kraft!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja är du så slö... aldrig fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ända gången jag har fuskat i GTA3 är på uppdraget a drop in the ocean!! Jag vet att en pay n´spray ligger nära, men orkade inte köra dit utan slog in fusket så man inte blir efterlyst längre!! Men de va stjätten gången jag varvade spelet så jag har varvat de fem gånger utan ett mintsta fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Man ska ju klara spelet själv annars är man ju kass Jag önskar att dom aldrig uppfann fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Håller helt klart med Stoffe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts