-MaRinE- Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Staden ser mindre ut än Liberty City på den där kartan. SKulle inte Vice City ha fast land och sånt? Fattar ingenting. Vice City ska vara 2x större än LC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Dom har nog bara tagit med de största vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Yeah två postar på samma gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 VC såg inte så stort ut på kartan men det är nog bara de riktigt stora vägarna som är utritade. Hursomhelst så verkar stranden vara extremt stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Innan jag hade spelat GTA3 tyckte jag att det såg jättelitet ut på kartan, det är nog samma sak med Vice City. Kolla bilden högst upp på gtavice.com, det ser jättestort ut även fast det bara är en liten del av Vice City som synns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 VC såg inte så stort ut på kartan men det är nog bara de riktigt stora vägarna som är utritade. Hursomhelst så verkar stranden vara extremt stor! ja... nästan lite onödigt stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 ja... nästan lite onödigt stor Men perfet att ragga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Men perfet att ragga på... eller försöka pricka människor med mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Fatta va kul de kommer bli, skjuta folk genom rutorna, slå sönder dyra bilar som står parkerade på en garageuppfart, skjuta sönder däck m.m. De står ju längst ner till vänster på kartan "Main thoroughfares only", alltså bara dom stora vägarna, men de jag bykymrar mig över är vars "ghettot" är. På kartan har alla stadsdelar ett flott namn typ Vice point och såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ghettot ligger typ i Little Haiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Är du säker?? Tycker de låter ganska flott ändå!! Fast man kan ju inte bara gå efter namnen!! Tror de kan stämma eftersom Viceport inte ligger så långt i från de är typ som i GTA3 i portland vid hamnen skulle jag tro!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Visst måste de vara så att man börjar vid flygplatsen eftersom man anländer ju till staden där (av vad man har hört). Men ön ska ju vara uppdelad i tre delar som i GTA 3, men vars är tredje delen?? De kan ju inte vara dom här små öarna för nån ö sitter ju ihop med strand delen av Vicecity!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 VC såg inte så stort ut på kartan men det är nog bara de riktigt stora vägarna som är utritade. Hursomhelst så verkar stranden vara extremt stor! Fast spelar man gta1 så är det ju ungifär lika mycket strand där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om du kollar på kartan ligger Escobar nånting längst till vänster!! Sen är de massa små öar i mitten, och till sist är de en stor ö längt till höger!! Dom är små öarna kan ju inte vara så mycke att spela på vad de ser ut på kartan, de kan ju vara hur stort som helst men jag tror inte de!! Och eftersom spelet börjar med en cutscene i LC och sen fortsätter i VC så måste man ju börja på flygplatssidan(längts till vänster) och sen jobba sig över till högra sidan!! Men vars är mitten i GTA3 hade du ju Staunton Island, men i VC ser de ut som om de inte finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 det skulle ju vara 2 öar och ett fast land ju !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har hört att det inte ska vara som i GTA3 (att 2 öar är låsta alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 De skulle inte förvåna mig för om man kollar på kartan så går de så många broar till öarna i mitten (från landet till vänster) så måste du ha väldigt bra fantasi för att komma på nåt som gör att broarna spärras!! I gta3 var de ju bara två brosar och en tunnel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ifall du laddar hem VC skärmsläckaren från gtasajten så står det att hela VC kommer vara tillgängligt från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om de är så vet jag inte vad jag ska tycka!! De kan ju vara roligt men du känner inte att du kommer nån vart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts