Blaque Skrivet 18 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2002 Alltså, jag bara undrar. Jag har inte sett PS2 versionen på Åhléns exempelvis. Har de valt att inte sälja det på grund av att det är så våldsamt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2002 Hmm.... har inte tänkt på det.... du har nog rätt, åhlens verkar inte sälja GTA3:PS2, hittar det inte på deras hemsida iaf ... hoppas bara dom kommer att sälja GTA3:PC, jag har ett oanvänt presentkort på 200:- där Annars ska jag nog köpa det i en ICA affär, dom har en jättestor spelavdelning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 19 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2002 lolz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 Man kanske skulle ringa till åhlens och kolla... får bli imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Siba, Elgiganten och Onoff. Dessa butiker borde väl sälja gta3. Någon annan butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Jag ringde åhlens, dom tänkte inte att sälja GTA3. Sen ringde jag OnOff och dom viste inte så mycket men hade inte GTA3 på sin interna releaselista.... Ser inte så bra ut, men bara ICA har det så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Oh-oh... Det här ser inte bra ut. Tänk om det blir så att man inte får tag på spelet på fredag (eller när det nu släpps) och måste beställa det på internet också kommer det inte fram förrän veckan därpå... Hemska tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 jo, det börjar bli lite skrämande... ??? finns det inte i någon lokal affär på fredag åker jag nog tåg upp till linköping och köper på lördagen, där måste det ju bara finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Jag ringde åhlens, dom tänkte inte att sälja GTA3. Sen ringde jag OnOff och dom viste inte så mycket men hade inte GTA3 på sin interna releaselista.... Stryk borde de ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Hej Idag (fredag 24e) kom Grand Theft Auto 3 PC ut till TV-Spelsbörsen. För er som bor i GBG och i STHLM borde gå dit och köpa det nu i eran närmaste TV-Spelsbörsen affär Frågor som jag kan svara på 100% ?? jayleno88@hotmail.com http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 du skojar??? jag har ju förbokat mitt exemplar... vet inte om jag ska åka och köpa eller vänta på att mitt bokade exemplar kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 va ni har väll fått det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Siba, Elgiganten och Onoff. Dessa butiker borde väl sälja gta3. Någon annan butik? ---------------------------------------------------- aa, boa, e bäst BOA!!!!!!!!!!!!!! HEJA BOA HEJA BOA!!! i hudiksvall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 kolla på http://www.spelpriser.com/ , så kan du få det billigt oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts