Tackleberry Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Nu gäller denna tråd ALLA GTA spelen. Önskningar och förslag läggs här. /. A.A Denna tråd är enbart till för att skriva förslag och önskningar. Detta för att request ska undvikas i andra trådar, exempel: Ace skulle du kunna göra en Adidas eller en Nike Skjorta? Please Min suit1grey.txd är felmoddad och backupen är borta, råkade ta bort fel. Tacksam om någon kunde lägga upp den. Är det någon som håller på med någon player skin till Sanandreas. Jag e inte rasist/nazist men jag skulle villja ha en vit cj (player) Allt sådant kan vi alltså ta i denna tråd. Inget tjafs nu, håll er on-topic. Redigerad 5 juli, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Pinna is the shit! Alltså ni ska pinna denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag skulle vilja ha en nike sko. Nike skor me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha en nike sko. Nike skor me like Ja det skulle också sitta fint. Eller fotbolls skortor som det står CJ på ryggen Redigerad 24 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har gjort nike skor ska bara se om de funkar annars RIP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Okej då skulle ja villa ha en omgjord t-shirt&vest Bild: http://img143.echo.cx/img143/4058/trt0ll.png till en sån som 2pac har. Bild: http://img143.echo.cx/img143/2229/nyttbitmappsbild9bt.png eller om nån kan berätta vad den heter så kan ja modda den själv Redigerad 24 juni, 2005 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Alla requests borde ju paxas av en person, som får någon sorts ensamrätt på att göra föremålet. Så att inte två personer sitter och sliter samtidigt med samma sak. Jag håller på med en LA Lakers-jersey. Don't nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag skulle vilja ha Kamoflage kläder, som typ: -Jacka -Mössa -Brown Boots + Gråa kamoflage kläder. (Allt ska helst passa till dessa kamoflagebyxor på Binco: Woodland Camoflage & Urban Camoflage. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan skriva att många ger ganska svåra önskningar. Man kan bara ändra på kläderna, inte göra helt nya. Tänk på det när ni ställer era requests... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Tänker ej klistra denna tråd. Så pass viktig är den inte. Men det vore bra om alla kunde posta, förslag m.m till modding här. Jag kommer att hänvisa hit nästa gång någon ger förslag på modding m.m. /A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag skulle vilja ha Kamoflage kläder, som typ: -Jacka -Mössa -Brown Boots + Gråa kamoflage kläder. (Allt ska helst passa till dessa kamoflagebyxor på Binco: Woodland Camoflage & Urban Camoflage. Tack! Det finns ju redan gröna camo byxor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Någon vänlig skäl som kan lägga upp vest.dff? pleez. Ligger i player.img Redigerad 25 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Det finns ju redan gröna camo byxor . Notera att jag skrev att dom ska PASSA till camoflage byxorna på binco. Så man är klädd helt i camoflage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Någon som kan vara snäll och fixa en bild på blades tatuering från sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Någon vänlig skäl som kan lägga upp vest.dff? pleez. Ligger i player.img Varsågod...vest.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Någon som skulle vilja ha denna blade skin men de n är inte färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sun Glasses!!!! Jag vill en snygga solglasögon. De som finns är ganska fula. Vill ha de som Woozie har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sun Glasses!!!! Jag vill en snygga solglasögon. De som finns är ganska fula. Vill ha de som Woozie har Då måste man modellera ju. och .dff filtret blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ett par DC Shoes, en DC Shoes t-shirt, Tigerstripe-camo istället för woodland, tigerstripe camo på combatjacket, fixad textur på crosshjälmen, Nya texturer på San Fierro poliserna (bilarna) och bättre skin på Deserteagle är vad jag kan komma på just nu, men det finns hur mycket som helst att önska. Redigerad 26 juni, 2005 av T2k4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 En ny keps hade inte suttit fel då ALLA kepsar i San Andreas är riktigt fula, inte bara i färgerna utan mest i formen. Sen hade jag inte tackat nej till en GSXR1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts