VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) SA-MP 2.0 San Andreas Multiplayer Själv skriver dom 0.2. Men jag håller inte riktigt med. Några uppdateringar sedan 0.1: Du kan köra tåg. Du kan ha släp på lastbilar. Du kan få punka. Du ramlar när du blir påkörd. Det är nu säkert och laggfritt så blir du träffad så tappar du liv, även andra. Kan ta några sekunder. Granater, Flamethrower, Sniper mfl. Och mycket mera. Mirrors: *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by KFC Gang *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by littlewhitey *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by Azer *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by Wacko *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by OnlineGTA.net (Rysk) Redigerad 24 juni, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) SA-MP 2.0 San Andreas Multiplayer Själv skriver dom 0.2. Men jag håller inte riktigt med. Några uppdateringar sedan 0.1: Du kan köra tåg. Du kan ha släp på lastbilar. Du kan få punka. Du ramlar när du blir påkörd. Det är nu säkert och laggfritt så blir du träffad så tappar du liv, även andra. Kan ta några sekunder. Granater, Flamethrower, Sniper mfl. Och mycket mera. Mirrors: *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by KFC Gang *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by littlewhitey *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by Azer *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by Wacko *SA:MP 2.0 Client - Mirror provided by OnlineGTA.net (Rysk) Tankade det innan, Fast det vägrade starta. Får ett konstig felmeddelande när den laddat klart inför spelet... :'( Redigerad 20 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Tankade det innan, Fast det vägrade starta. Får ett konstig felmeddelande när den laddat klart inför spelet... :'( Har du första, opatchade versionen av GTA SA då? Funkar utmärkt för mig, Nighthawk och dem flesta andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har du första, opatchade versionen av GTA SA då? Funkar utmärkt för mig, Nighthawk och dem flesta andra. Jag har ett rent 1.0 Gta Sa Ska återställa sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 det var ju något nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 det var ju något nytt... Vad? Ja, det är faktiskt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Ska testa spela det senare, kommer med en rapport om det då Edit, har spelat nu, Det var lite hackigt och så men jag spelade på en 200 pers server. Nu kan man i alla fall döda folk med vapen Redigerad 21 juni, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ska testa spela det senare, kommer med en rapport om det då Edit, har spelat nu, Det var lite hackigt och så men jag spelade på en 200 pers server. Nu kan man i alla fall döda folk med vapen Det kunde man förr med. Var bara mycket laggigare och ostabilare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det kunde man förr med. Var bara mycket laggigare och ostabilare då. Det är det jag syftar på, Det gick nästan inte att döda folk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jag kommer inte in på nån server nu. Jag har inte ändrat nåra inställningar sen ja körde senast och internet funkar bra annars. Men den kan inte connecta till servrarna. Står retrying... hela tiden. Nån som vet va det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Jag kommer inte in på nån server nu. Jag har inte ändrat nåra inställningar sen ja körde senast och internet funkar bra annars. Men den kan inte connecta till servrarna. Står retrying... hela tiden. Nån som vet va det kan vara för fel? Sa:mp:s har problem, min kompis har samma problem, ska testa spela det imorgon och se om det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag kommer inte in på nån server nu. Jag har inte ändrat nåra inställningar sen ja körde senast och internet funkar bra annars. Men den kan inte connecta till servrarna. Står retrying... hela tiden. Nån som vet va det kan vara för fel? Jag hade samma problem tidigare, men det löste sig när jag laddade ner den senaste patchen 2.1 Patchen finns att ladda ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag hade samma problem tidigare, men det löste sig när jag laddade ner den senaste patchen 2.1 Patchen finns att ladda ner här. tack, nu fungerar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 tack, nu fungerar det Inga problem BTW vilka servrar brukar ni spela på, finns det någon speciell gtasajten server kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Inga problem BTW vilka servrar brukar ni spela på, finns det någon speciell gtasajten server kvar? har typ inte spelat någon, tar bara en server med över 150 spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag hade samma problem tidigare, men det löste sig när jag laddade ner den senaste patchen 2.1 Patchen finns att ladda ner här. Jag har laddat ner patchen nu o d funkar finfint. tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
roban[swe] Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Wow sa-mp blir bara bättre och bättre:) Redigerad 20 april, 2012 av roban[swe] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag har tankat hem den senaste versionen (0.2.2) men lyckas ändå inte connecta. Alla brandväggar är så vitt jag vet anstängda, ändå står det bara "retrying" när jag ska köra SAMP. SBT fel eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag har tankat hem den senaste versionen (0.2.2) men lyckas ändå inte connecta. Alla brandväggar är så vitt jag vet anstängda, ändå står det bara "retrying" när jag ska köra SAMP. SBT fel eller något annat? Jag förmodar att du har testat att ansluta till flera olika servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag förmodar att du har testat att ansluta till flera olika servrar? jajamen... och med samma resultat. Jag är helt enkelt inte ämnad att spela SAMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts